.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرگردانی زائران در فرودگاه گرگان

مسافران پرواز ساعت 17 و 50 دقیقه روز گذشته فرودگاه گرگان به مقصد عربستان به دلیل نقص فنی هواپیما تاکنون در این فرودگاه سرگردان مانده‌اند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر روز گذشته پرواز شماره 1589 به شماره کاروان 78024 قرار بود فرودگاه گرگان را به مقصد کشور عربستان برای انتقال حجاج در ساعت 17 و 50 دقیقه ترک نماید که به دلیل نقص فنی این پرواز تا ساعت 23 و 30 دقیقه به تاخیر افتاد.

به روایت مسافران، به دلیل نا آشنا بودن خلبان به باند، این هواپیما برای پرواز زمانی که به انتهای باند برای دور زدن حرکت می کند  منحرف شده و حدود دو متر به سمت شانه باند کشیده می شود و به این ترتیب پرواز آن تاکنون لغو شده است.

در حال حاضر مسافران این پرواز در فرودگاه سرگردان بوده و فعلا پروازی از فرودگاه گرگان انجام نمی شود و این درحالی است که طی مدتی که مسافران منتظر پرواز هواپیما بودند چندین بار از سوی اطلاعات فرودگاه اعلام شد که پرواز به علت نقص فنی به تعویق افتاده است.

لازم به ذکر است قرار بود این هواپیما پس از رسیدن به عربستان مسافرانی را از آن کشور به ایران بازگرداند که هم اکنون این مسافران نیز سرگردان هستند.

در حال حاضر نیز قرار است ماشینی برای انتقال هواپیما از مسیر منحرف شده به مسیر اصلی آن از تهران یا مشهد به این فرودگاه بیاید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.